duminică, 12 martie 2017

Munca pe net nu este pentru toata lumea

Pentru ca activez in mediul online de cativa ani buni, imi pot da seama cu usurinta daca unele site-uri sunt facute de profesionisti sau de amatori care se afla la inceput de drum. Am facut si eu mai multe site-uri atat atunci cand inca invatam cum se fac anumite lucruri, cat si acum cand sunt destul de citit in tot ce inseamna online, blogging si site-uri web. Chiar daca pentru unii prieteni de-ai mei este destul de dificil sa faca ceea ce fac si eu, mie imi place foarte mult si cred ca din aceasta placere se naste si performanta. Mi-ar placea sa am mai mult timp in care sa cochetez cu online-ul si sa studiez mai mult despre ceea ce fac, dar din pacate nu exista o facultate acreditata care sa educe tinerii in acest sens.


Imi place sa dau sfaturi despre bloguri si despre ceea ce fac, ba chiar si sa ajut anumiti incepatori in acest domeniu si sa ii indrum catre cel mai bun serviciu de hosting sau sa le arat anumite plugin-uri care le-ar face viata de internaut mai usoara, chiar daca nu sunt platit pentru asta. Si eu am fost ajutat la randul meu si stiu cat de mult inseamna sa ai pe cineva dispus sa te ajute atunci cand dai de greu. Prin ajutorul pe care il ofer acum celor mai nepriceputi ca mine consider ca multumesc pentru ajutorul primit de mine atunci cand descopeream aceasta frumoasa lume a online-ului.

Este important de stiut ca nu toata lumea poate face performanta aici. Internetul trebuie sa fie considerat ca orice alt job. Chiar daca pare foarte usor sa lucrezi la un laptop, pana sa ajungi sa castigi ceva bani de pe urma acestei practici este drum lung si mult timp dedicat studiului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu