marți, 18 octombrie 2016

Femeile grase nu au nicio scuza

Stiu ca este foarte posibil sa starnesc nervos mai multe femei care imi vor citi acest articol, dar vreau sa stiti de la bun inceput sa nu sunt deloc un tip misogin, nu sunt un tip care critica zilnic femeile si nu am deloc rea intentie cand scriu astfel de lucruri. Imi spun propriile pareri. Ideea cu femeile grase este ca ele au ajuns la aceasta "clasa" in urma unor probleme, unele de sanatate, altele de stare, altele pur si simplu se neglijeaza si considera ca modul in care arata nu le mai aduce nimic bun odata cu inaintea in varsta. Nimic mai gresit. O sa vorbesc strict de femei pentru ca ele reprezinta frumusetea in aceasta lume.


Imi plac foarte mult femeile care au grija de ele, care emana feminitate oriunde merg, care stiu sa se comporte si se descurca si fara un barbat langa ele. Le consider femei puternice, iar astfel de femei vor fi mereu curtate si cautate de toti barbatii intelegenti. O femeie este "obligata" sa arate bine pentru ca nu exista femei urate, ci doar femei care nu se ingrijesc. Am dat peste un site zilele trecute si am vazut numai femei frumoase, care stiu sa se intretina singure si care nu sunt dependente de banii barbatului de langa ele. Chiar daca lumea rea vorbeste mult si le critica, aceste modele nu fac nimic altceva decat sa-si puna in valoare talentul de a comunica cu clientii, dar si corpul cu trasaturi frumoase sau foarte frumoase, iar in urma acestor servicii, ele primesc o suma foarte frumoasa de bani, bani pe care unii barbati nu sunt in stare sa-i produca.

Femeile grase ar trebui sa se gandeasca de mai multe ori inainte sa ia decizia de a se lasa in voia sortii, corpul fiecarei femei este superb daca este ingrijit, trasaturile lor cu care vin de la natura sunt absolut impresionante, ar fi pacat sa renunte la ele dintr-o placere nebuna de a manca continuu. Pe langa acest lucru, sanatatea este afectata de kilogramele in plus, iar acesta este un motiv care ar trebui sa starneasca mai multe semne de intrebare.

Am vorbit despre femei pentru ca barbatii, dupa cum se spune, trebuie sa fie "un pic mai frumosi ca cel rau". Noi mai prindem burta de la bere, de la programul dezorganizat, mese tarzii, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu