luni, 9 februarie 2015

M-am apucat de făcut chestionare pentru şcoala de şoferi

Dat fiind faptul că nu mai am prea mult timp de aşteptat până când voi implinii vârsta minimă obligatorie pentru a îmi lua permisul de conducere am început deja să învăţ zilnic câte ceva din codul rutier în speranţa că până va sosi momentul oportun voi fii deja suficient de pregătit cât să reuşesc să iau examenul scris cât şi cel practic (traseul) încă de la prima încercare, fără să mai fie nevoie să mă pregătesc şi a doua oară din cauza unui eventual eşec ce ar putea survenii din cauza unei pregătiri insuficiente sau a emoţiilor fiindcă şi eu mă număr printre persoanele puţin mai emotive şi chiar dacă sunt foarte sigur pe mine şi pe abilităţile mele, mi se întâmplă uneori să o dau în bara din pricina faptului că emoţiile şi-au făcut simţită prezenţa suficient cât să îmi anuleze toate planurile cu privire la un eventual succes vorbind aici despre orice domeniu, în general, nu numai despre examenele pe care va trebuii să le dau în curând pentru a afla dacă sunt sau nu capabil să primesc actul ce mă va declara şi mă va introduce în rândul şoferilor de pe minunatele străzi neasfaltate şi pline de gropi ale ţării noastre.
Aşadar aveţi grijă că timpul trece repede, cu atât mai mult dacă vă apropiaţi cu paşi repezi de vârsta de 18 ani şi aveţi de gând să vă şi luaţi permisul de conducere vă recomand să începeţi încă de pe acum să studiaţi codul rutier şi eventual să începeţi să faceţi şi puţină practică dacă aveţi prieteni cu maşini pe la ţară (nu de alta dar nimeni nu-şi doreşte amenzi şi dosar penal) sau să plătiţi un instructor auto pentru a face câteva ore de condus în cazul în care nu mai aveţi răbdarea necesară pentru câteva luni de aşteptare rămase până la împlinirea vârstei de 18 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu