sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Cum sa adun mai multe comentarii pe blog

Dupa ce mi-am deschis primul blog, imi doream foarte mult ca articolele mele sa fie comentate, doream sa primesc pareri de la alti bloggeri despre stilul meu si despre ideile mele, dar lucrurile nu mergeau exact cum imi doream eu. Primeam foarte putine comentarii si acelea nu erau chiar ce-mi doream.

Citeam foarte mult despre bloguri si despre blogosfera, citeam foarte multe articole de pe unele bloguri si imi placea sa vad cum altii isi gasesc idei pentru articole, asa am invatat eu sa ma descurc pe un blog si asa mi-am facut propriul meu stil.

Am avut un ajutor, am descoperit un tip in online care facea exact ceea ce-mi doream eu sa fac. Am avut norocul sa dau peste cine trebuie, nu o sa-i scriu numele aici pentru ca sigur nu doreste si astfel imi puteti afla identitatea, o sa-i spun simplu - X.

X mi-a dat foarte multe sfaturi si mi-a spus ca trebuie sa comentez si eu alte bloguri daca vreau sa fiu comentat. Asa am si facut. Am inceput sa caut bloguri noi, pe langa cele care le citeam deja. Comentam pe fiecare blog cam 2-3 articole, dar nu tip spam. Imi spuneam parerea concret si lasam de foarte multe ori comentarii cat un articol. Astfel, autorul respectivelor bloguri au inceput sa ma citeasca, sa ma comenteze si sa ma recomande si cititorilor lor.

Se stie ca o metoda foarte buna de promovare a unui blog este de a comenta alte bloguri, daca postezi comentarii cat mai concrete si scrise corect din punct de vedere gramatical, ai toate sansele sa castigi noi cititori si noi comentatori.

Deci, ideea e simpla: Vrei sa ai comentarii multe pe blogul tau? Comenteaza si tu alte bloguri!
Ai grija insa cum o faci, incearca sa nu te gandesti sa comentezi cat mai multe bloguri deodata, citeste tot articolul si spune-ti parerea. Nu castigi cititori cu raspunsuri gen "bun articol" sau "bravo, imi place articolul tau". Lasa comentarii prin care sa intaresti spusele autorului sau lasa comentarii argumentate daca nu esti de acord cu ce a scris autorul in articol.

Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu