sâmbătă, 6 decembrie 2014

Salut

Eu sunt Work, acesta nu este numele meu adevarat, este doar un nick in spatele caruia ma ascund, ma ascund doar pentru acest proiect de la care astept multe lucruri frumoase. Poate o sa-mi dezvalui identitatea, dar nu in viitorul apropiat.

Vreau de la acest blog sa fie unul cat mai curat si lipsit de spam, face parte dintr-un lant de bloguri care nu au legaturi intre ele si sper ca acest proiect sa nu ramana la stagiul de idee. O sa scriu aici la un anumit interval de zile, inca nu m-am gandit, cert este ca nu am timp sa scriu zilnic.

Asa cum spune si numele acestui blog, este unul general, pe care voi aborda o nisa larga de subiecte, fiecare articol o sa contina mai mult de 300 de cuvinte si vor duce lipsa de link-uri, cel putin la inceput.

Ce urmaresc de la acest blog in viitor?
Vreau sa-mi fie un ajutor bun in promovarea celorlalte proiecte online pe care le tin sau pe care urmeaza sa le lansez, nu am cumparat niciodata advertoriale pe alte bloguri, nu-mi place aceasta practica, vreau sa fiu independent.
Mai vreau sa fie un blog cautat de cei ce vor sa-si promoveze site-urile prin advertoriale, deci ma gandesc si la partea financiara, as fi ipocrit sa neg asta.

Eu sunt foarte optimist in ceea ce priveste acest blog, o sa ai ce citi. Trebuie sa-ti spun de pe acum ca nu promovez scandalul si prostia.

Nu urmaresc sa aduc trafic pe acest blog, as vrea sa ridic acest blog in motoarele de cautare si sa capete un trust cat mai bun. Am alte bloguri cu care vanez trafic, aici vreau altceva.

Mai multe, in articolele urmatoare..

2 comentarii: